R.I.P The King Of Pop Michael Jackson!

Tårarna har runnit ner för min kind det är offical han är DÖD!
Det står en massa fans utanför sjukhuset och han är nu döds förklarad!
Kan inte fatta att the king of pop är död jag älskar ju MJ! Jag är och
har alltid varit en av dina största fans! Känns tungt på något sätt nu har
du lämnat jorden och jag hoppas du har kommit till det riktiga
NEVERLAND! Det paradise som du alltid önskat att befinna dig i
Det är the king of pop vi pratar om min största idol som liten och även nu.
Jag brukade alltid dansa till hans musik finns inspelat någonstans
hemma där jag dansar och tar mig på min punäänii HAHA jag kände mig
så cool för att jag härmade honom. Jag älskade han och jag älskar fortfarande
Michael Jackson hans musik är Tidlös! Jag har så många favorit låtar med han.

En av mina absoluta favoriter är och kommer att vara Do you Remember the time!
älskade låten och videon!
 

Men åhh kan rabbla upp flera stycken! Listan skulle bli för lång!
ONE LOVE !! I can't belive your gone =/

King Of Pop

Kommentarer
Postat av: Lorik

Hej Arpine~ didn't know you had a blog, i do too~



I feel like a part of my childhood has died...he was so freaking badass, and he made us feel so good with his music. Everything feels so unreal now. I am so happy we got to grow up with the coolest music ever~

Postat av: arpine

Heej Lorik !! hihi nu vet du jag ska läsa din med!!

Jag vet jag är också jätte glad att vi fick växa upp med hans musik. Jag vet det känns så overkligt att han är borta! I love him and i will always do it! Så sant lorik han fick oss bli så glada med hans musik! Oh why GOD?! =/

2009-06-27 @ 00:25:50
URL: http://arpines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback