En oväntad flytt!

Heey bloggen och alla söta läsare!!
Idag så ringde jag en vän som jag inte träffat på lite mer än en vecka.
Så jag ringde idag och jag ska hem till henne i stenhagen för hon flyttar ikväll =/
Tråkigt och synd är det men tydligen har det hänt ett och annat.
Så jag ska dit nu och umgås med henne idag innan hon lämnar sverige men tror
och hoppas flytten är tillfällig för att jag kommer sakna snuttan så klart!
Minns när hon och jag var 13år och vi stod i skogen och smyg rökte haha sen dom tiderna
har det växt en vänskap.. Bye bye min vän! Kommer sakna dig och lycka till nu! Hope 2 see
you soon!!
                                                             moving

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha smygrökte i skogen..gulligt...sånt gjorde jag o din syrra tillsamans =)

2009-06-19 @ 01:20:13
Postat av: arpine

Haha yess sev alla vi har gjort det (a)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback