Sthlm!

Hejj bloggen och läsare där ute!
Idag har jag stressat som fan! Jag har jobbat och direkt efter jobbet skulle jag hinna med ett tåg till sthlm. För att mina älsklingar ifrån Göteborg skulle ha dans uppvisning i kungsträdgården! Mötte upp Tara i sthlm och resten! Fyfan vad tjejerna dansade fint! Allihopa var duktiga!! Synd att vårat möte dock blev kort för tjejerna skulle tillbaka till Gbg men vi ses snart girls ;) Hade saknat Shuv =)  lil sis! Kan inte vänta tills vi ses igen!

Efter uppvisningarna så blev det en orginal mål på max med tara, shalaw och compani det var mysigt, satt och skrattade åt taras mosters roliga skämt!! Nu är jag hemma och är jätte trött för jag jobbar imorgon!

Ciao PusssSs!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback