Quick Update

Hejj bloggen ;)
Idag var jag på jobbet har jobbat nio timmar så var helt slut körd.
Men min vän som flyttade för att jobba är här och hälsar på så åkte
hem till henne i stenhagen. Vi hade jätte mysigt hon lagade middag
sen kom hennes kille och hennes syster dit också. Tog en power nap
hos henne jag var så himla trött efter jobbet. Vi satt som vanligt och
snacka om allt mellan himmel och jord. Slutade med spök historier
och en släkt lampa. Jag blev så rädd tycker det är läskigt man tänker
på det helatiden efter man får höra en riktig rysare! Jag blir väldigt
lätt uppskrämd. Men trots det har vi verkligen garvat så mycket
så att vi har rullat! Då menar jag RULLAT!!
För övrigt så åker ja till sthlm på tisdag och ska spendera min
tid där med min underbara sara ! Saknat henne som fan!

Men nu ska jag faktiskt sova är jätte trött!!

Ciao!!

Kommentarer
Postat av: Frida

alltså.. vad hände med din uppdatering..??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback