Michael Jackson! I Adore You!

Åhhhhhhhhhhhhhhh :'( jag är så ledsen..
Jag har alltid varit ett stort FAN till MJ och glömmer inte chocken
jag fick när jag fick reda på att han dött för i mina ögon så var han
odödlig. Imorgon på kanal 4 alltså tisdag den 7/7 kl: 19.00 så visar dom
live sändning ifrån minnes cermonin.. Kommer gråta i floder
det vet jag =/ 

Må GUD ta hand om dig och må du vila i frid!
Gud ville ha dig uppe i himlen bland alla andra änglar!
I LOVE YOU ! FOREVER!

När jag var liten så flippa jag och dansa till alla dina låtar
Mamma och Pappa visste hur galen jag var i dig!
Skiteri i vad alla säger för negativa saker om MJ!
Haterz och spekulationer! För mig har han alltid
varit en ÄNGEL!!!

"Heal the world make it a better place for you and for me and the entire human race"

MJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback