Hemma i Göteborg!

Jag är hemma nu och sitter på soffan i vardags rummet med datorn i knät, ska försöka sova snart med tanke på alla irriterande ärenden imorgon! Vädret börjar göra mig förkyld bläääää....

Har hemlängtan fyyfan!! Hade så jävla kul i Uppsala dagarna gick för fort! Nu är man tillbaka till det verkliga livet! Ska försöka städa lite imorgon också speciellt mitt sovrum det e lite flyttlådor här och där..

Är på skit humör idag men pratade med en vän i telefon som fick mig genast att må mycket bättre.
Åkte bil hem till göteborg och sov som en törnrosa på tillbaka vägen nu. Var så äckligt stressad när jag va på väg till Uppsala nu var det mer chill tillbaka ;)

Ska kolla på en film nu sen hade jag tänkt sova

xoxo// Arpine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback