Snart är det dags igen!

Yes så sant som säkert! Ska börja studera om ca: 2 veckor och även snart börja jobba! Känns så skönt för att jag har varit väldigt rastlös de senaste dagarna.. Träffa min älskade Elli idag och vi gick ner på stan för att gå på ärenden sedan träffa vi tjejerna en snabbis =)

Var hemma hos van semyan det var ett tag sen vi träffats så det va roligt att bara sitta och skratta och umgås. Sedan begärde jag mig hemåt och satt fast spikad framför tvn..

Det är så mycket som pågår just nu att jag kommer knappt ha tid för mig själv, jag festar inte längre, jag fikar knappt och hinner knappt träffa vännerna. Fast jag antar att det är lungt för ibland måste man prioritera vissa saker före. Som nu plugget och skolan.

Juste!!!!! Jag ska börja övningsköra också ska bli helt underbart!! ;)
Ser fram emot en sak just nu eller två egentligen, Min älskade vän kommer att komma och hälsa på mig snart wiiiiiii sen det andra är att jag ska åka till sthlm för att träffa mina underbara gbg brudar! Har saknat er gurls! ;)

Ciao ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback