La Famila :)

Jag satt idag och tänkte på det som betyder MEST för mig och det är min Familj!
Mamma, Pappa, Syster och Bror utan er skulle verkligen livet inte vara värt att leva.
Tycker synd om folk som inte får uppleva den riktiga känslan av att ha föreldrar och syskon som älskar en otroligt mycket.
Mamma är mitt Hjärta och Pappa är mina lungor, han är helt enkelt BÄST.
Jag har alltid varit pappas lilla flicka.
Min Syster är den snällaste och raraste som alltid ställer upp och som jag ser upp till.
Sist men INTE minst min kära Bror, Som jag älskar så himla mycket. Han har ställt upp mest av alla och lyssnar alltid på mig och kommer med bra råd. Han är faktiskt min allra bästa vän även om vi bråkar ibland också.
Men vi har alltid skit kul och kan verkligen prata om allt med varandra. Som sagt han är min Bästa Vän så har någon ett problem med han så har ni det med mig! FATTA?.
JAG GÖR ALLT FÖR DIG BROR!


ONE LOVE!

image2

Kommentarer
Postat av: Argisht

Tack älskling du betyder lika mycket och mera för mig. La familja forever! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback