HAHAHA ÄLSKAR ELLELTA!

Idag oh myy vart ska jag börja? var i skolan strax efter klockan nio, sista scenerna av filmen skulle filmas sen redigeras i redigering rumet.
Alla var sena till skolan förutom majda och nerrii sen droppa alla in sakta men säkert. Så vi börjar filma sen blir det en massa tjaffs igen och alla får pms ryck på varandra.
Och idag samma dag skulle det vara film festival, allas filmer skulle spelas upp i aulan fram för publik. Vi är klara kl: 14.00 och har exakt två timmar på oss att klippa och redigera.
Så vi ska överföra filmen på dator fast det funka inte så vi ropa på Pelle och Mattias, de försöker hjälpa oss fast inget funkar. Alla i gruppen suckar och blir besvikna så vi hann inte göra klar våran film på grund av tekniska problem.
Så kvar i redigering rummet med Pelle och Mattias sitter jag och min darling Ellelta kvar och bara börjar kolla på varandra och börjar skratta och tårarna bara sprutar åt alla håll. Fyfan vad vi hade kämpat och det funka inte lägga in den på datorn, den här känslan har vi båda delat ett X antal gånger när vi Fuck Up men då skrattar vi av ångest, men idag så skratta vi och hade ångest så att tårarna bara rann och spruta över allt. 
Haha Ellelta världens gulligaste under stress kollar på mig senare i aulan när vi ska kolla på alla andras filmer och börjar bli tårögd då sa jag Elli snälla inte igen, inte framför alla. Dom här dagarna jag varit under stress har nog vart en av dom värsta i mitt liv det var SÅ mycket på en gång. I alla fall tack alla som hjälpt till med filmen och hoppas den blir bra till slut. Så vi kan få bra betyg och visa upp den någon dag.

Ciao :)

Kommentarer
Postat av: van Semyan

KAN DU FORTSÄTTA BLOGGA?!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback