Efter en vecka i gbg

Nu har det gått en vecka här det känns konstigt har hem längtan fast det börjar bli bättre sakta men säkert.
Jag ska handla imorgon och gå runt med mitt cv till olika ställen och så ska jag till biblioteket för att låna lite böcker.
Jag har inte orkat höra av mig så mycket till kompisarna för jag har haft så mycket i tankarna på sista tiden. Vill känna mig lite mer stabil så hoppas ingen tar det personligt. Jag saknar dom riktiga vännerna och ni vet vilka ni är. En sak till ibland när man ringer till mig så kommer det inte fram vet inte varför men något konstigt är det.
Jag har haft magont i en vecka så har inte heller orkat med något men ska ta mig själv i kragen och göra alla mina ärenden imorgon. Hoppas det blir lite rutiner i livet för nu är det en ny start och jag ska lyckas för jag kan om jag vill.
Hoppas allt är bra i Uppsala lika mycket som jag hatar det så älskar jag den staden det är hem för mig.
Saknar min familj mest av allt fan vad jag uppskattar er och älskar er mer en allt.
Ska försöka blogga oftare men får se hur det blir.
Till alla där ute SKIT i vad folk tycker och tänker om er så länge ni och era vänner vet vilka ni är så spelar det ingen roll
alls vad andra tycker. Det har jag lärt mig orka hata folk gör som mig är någon äcklig mot dig kryssa bara den ifrån ditt
liv och gå vidare. Vem vill ha sådanna människor runt sig överhuvudtaget.

peace :) // arpine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback