GOD JUL!

God Jul allihopa!!! Jag har firat julafton nu och fått mina presenter bla: present kort en parfym en väska ett fotoalbum ett par boots en plagtttång en locktång och en hårfön. Blev jätte glad plus all god mat förstås!! Det ända negativa är att jag blivit sjuk! Inte lite sjuk utan rätt så mycket sjuk! Jag som ska ut på juldagen och festa med mina vänner! Just därför ska jag sova tidigt för att samla på mina krafter. Har druckit jätte mycket te med honung idag... Ser fram emot imorgon men ska ta det lungt med alkohålen med tanke på att jag är sjuk! Min Julafton var lika trevlig och bra precis som alla år, hoppas alla där ute hade en minst lika trevlig julafton!!

Pussar och kramar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback