Trött och helt depp fan . .

Igår kväll kolla jag på film på tv och decka i soffan kl: 21.00 sen vakna jag kl: 22.00 och slängde mig på sängen och somna igen. Mobilen ringde och jag fick sms men var FÖR trött för att orka svara på någon. Så jag vakna kl: 07.00 imorse åt frukost och gick ut med Silka (hunden) ute i skogen på promenad. Och nu är jag hemma och bloggar. Jag har tvätt tid idag kl: 13.00 sen en läkar tid vid halv tre tiden. Sen så jobbar jag från klockan fem till nio. Känner mig så sliten och trött och deprimerad. Visste inte att det skulle bli så här och nu är Sommaren 2oo8 slut. Tusen tankar snurrar runt om i hjärnan.


- People change - Things go wrong - Shit hapens - Life goes on -

. . . Ingen är den man tror Alla ljuger och lovar en massa saker som de inte kan hålla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback