Det blev . . .

.
. . utång igår kväll med Cissi, Andreas och Rasha och henns kille.
Fast dom kom lite senare dit... Det var kul eller rättare det var som att jag tvinga mig själv ha kul har satt upp ett fejk smile under hela dagen för att jag fyllde år.
Så det blev några shot och några smirnoff, Bartendern var shysst och gav mig halva priset i baren och sen sa han Grattis och bjöd på en shot.
Sen efter ett tag av kvällen mitt i det hela så stog du där, du som jag trodde skulle stå där imorse, och du krama mig och sa Grattis.
Nu i efterhand så känns det som att det hela blev jobbigare av att se dig med alla andra och det kändes som att jag ville brista ut i tårar, men kunde inte. Jag ville inte göra Min dag värre än var den var.
På hem vägen regna det och jag frös som fan och allt bara snurra i hjärnan.
Vill inte känna så här, vill inte må så här. Kunde inte sova sen när jag kom hem.
Somna kl: 06.20 kollade på klockan minns jag. Och nu är hon 11.01
Jag vakna klockan tio av gråten i halsen och satte mig upp och brast ut i tårar.
Hade en mardröm om dig, när jag vakna insåg jag att jag lever i den mardrömen och kan inte vakna.
Önskar allt bara var en dröm men Nej det är min Verklighet . . .

Vad är det för fel på mig?


Saknar Dig, Saknar dig, Saknar dig, Saknar dig, Saknaden är STOR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback