Min midsommar

Heej bloggen och alla andra! hoppas ni haft en trevlig midsommar.
Jag har haft det i alla fall och anledningen till det är att dagen var helt spontan.
 Jag har jobbat idag och jag jobbar imorgon så ska lägga mig strax.

Det var ett tag sen jag umgicks med syrran och hennes kompisar så när jag kom hem idag ifrån jobbet sa hon klä på dig vi ska fira midsommar idag. Jag han kanppt reagera och sa bara a okej!

Så idag har vi ätit jätte god mat, grillat och druckit dock så tog lilla jag inte så mycket men ändå mer än vanligt så det blev en snaps och sen rose vin. Jag är "nykterist" har börjat med det ett bra tag eftersom min kropp inte tål sprit så idag blev det lite mer än väntat men har ätit så mycket god mat och efterätt och allt så jag mår fint ;)

Börjar kl 11 imorgon men slutar sent.. idag började jätte tidigt så ska sova ut nu..

Två bilder från idag laddar upp fler sen som jag ska få ifrån tess.
Aja Ciao och God Natt!!
ps: en av de trevligaste midsommrar jag någonsin firat. Förra året den här tiden var jag och satt hemma i Göteborg och hade skit tråkigt hela dagen nästan mot kvällen blev det bra när dåvarande "soulie" kom hem.
För mycket tjat nu MÅSTE SOVA!! Nattii natt

yaay

äter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback