Demonstration!

Hey bloggen och alla söta läsare!

Idag var på på Demonstration här i Uppsala för att stötta folket i Iran.
Mot den orättvisa kampen som de går igenom. Jag hoppas och ber starkt för att de ska vinna denna strid och kunna bygga upp Iran och att Iran blir ett land med demokrati och fler mänskliga rättigheter för de har knappt några. Själv har jag en massa släkt i Iran farfar, fastrar en morbror kusiner och pappas hela släkt nästan.
Min bästa vän är även ifrån Iran och jag känner sympati för folket och invånarna som bor i Iran.

Alla kan inte göra allt men alla kan göra något! Tillsammans ska vi stötta varandra och jag som sagt hoppas på det bästa nere i Iran!

En bild ifrån demonstrationen!
demonstration i uppsala 25 maj 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback