Fortfarande En Trötter!

Helloow bloggen och alla haterz och alla gulliga läsare där ute ;)
Jag är fortfarande trött som fan! Har vaknat i tid idag så känner mig *stolt* hehe fast jag är fortfarande trött för det... Har lite ärenden idag att ta tag i. Sen ska jag träffa min älskling senare idag =D Ska bli trevligt ju mycket att snacka om. Nog med det nu hade jag tänkt slänga in en skiva i sterion och fixa mig och så. Får Göteborg känsla som fan gjorde så helatiden när jag vakna det är mitt sätt att riktigt vakna upp på morgonen!
Saknar Göteborg och sötisarna där nere!! Vakna idag helt glad och tänkte på att min Underbar Caroline kommer om ca: två veckor! Hur underbart är inte det liksom? =) Saknat henne som fan vi har ju värsta planerna för i Sommar hon och jag ;)

Ciao haterz  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback