Dags för en fny . . .

Ont i magen som fan har jag och decka igen idag på soffan jag är helt slut i kropp och hjärna. Var sen till min tvätt tid men är klar snart. Ska först ut och ta en fny och sen hämta tvätten, sen jobba ORKA! Jag kom på att tänka på en sak som stör mig så fucking jävla mycket och det är när människor tror så jävla mycket om sig själva! KOM NER PÅ JORDEN! Snälla ingen är perfekt alla är olika det är det som gör oss Unika. Jag vet vad rätt och fel är och jag stör mig att hela livet har jag var runt om personer som alltid ska skryta om sig själva och tro dom vet bättre. Bitch please varför ska det alltid skyltas runt. Sen stör jag mig på en till sak Orka dömma folk. Titta på ditt eget finger om det är rent först innan du pekar på någon annan. När jag tycker om någon då gör jag verkligen ALLT för den personen spelar ingen roll om det är pojkvän eller kompis. Men istället får man bara skit tillbaka och inget tack.

Nu är det dags för min fny tack att du finns haha mina lungor behöver dig oxå genom sånna här tider . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback