Välkommen Tillbaka Heter Denna Rubrik!

Herre min gud det var så j*vla länge sen jag blogga hahaha! Brukade vanligtvis blogga om min vardag och vissa tankar och funderingar. Så frågan är väl då, vad har hänt på sista tiden?

Pssssssssttttttt jag ska berätta!!!

* Skolan började i Slutet utav Augusti!
* Jag fyllde 21 år wiihoo
* Jag har åkt till Los Angeles en hel månad i vinter 15/12 - 14/1
   Hade det helt underbart med mina kusiner och vänner och nära och kära. Ni är helt enkelt bäst!
* Skolan Har åter igen börjat, just nu har jag praktik och det är en vecka kvar utav den.
* Jag har köpt ett tränings kort och börjar träna nästa vecka ;)
* Jag har gått igenom tuffa och bra tider sedan jag sist blogga!

Så vad har lilla arpine kommit fram till? 2010 är här och there is no more miss nice girl!
Är du taskig mot mig? Jag är taskig tillbaka! Är du snäll mot mig så är jag snäll tillbaka!
Jag har tidigare tagit så jävla mycket skit ifrån "vänner" som tagit mig förgivet och gjort sårande saker!
Aldrig mer igen! Idag ska jag stå upp för allt och kolla sanningen i ögat och säga exakt hur jag tycker och tänker.
Detta år och fram över, handlar om mig! Jag ska lyckas med allt det jag gör, de få vänner som finns kvar har accepterat det och jag har full stöd ifrån min familj! Ska sattsa på mig själv i allt jag gör och självklart finnas till för de få som e kvar och nummer 1 min familj! Inget annat är mer viktigare för mig i denna värld!

Sedan har vi ju dom som påstår sig vara ens vänner! Snälla tänk efter innan ni kallar er för ens vän. För vänner skiter inte i varandra! Lev och Lär istället för att snacka massa bullshit!!!

Im out Bitches! Detta var mina åsikter av vad jag har lärt mig genom åren och tiderna!
Man kan inte lita på någon!!!

Gammal bild men vet du vad? FAKII JOO!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback