Uppdatering !!

New Flow!!
Beklagar för typ världens sämsta uppdatering jag vet!! Har tappat lusten att blogga tidigare då jag hade mycket på tankarna. Ut med den gamla skiten och In med det nya! Jag kan med stor sanolikhet säga så här att jag ändrat på så mycket! Jag har kastat och raderat ut falska vänner, "kärleken" och äns intresset av att ha kontakt med någon kille. GE MIG ALVEDON för killar = huvudvärk... Jag är JAG passar det inte så stick behöver inte alls onödigt skräp runt om mig. Allt har sin tid och kommer  att komma =) Just nu är det All about me! Familjen ger mig stöd, de få riktigt bra vännerna visar att dom verkligen finns. Jobbet är typ största prioriteringen nu för långa dagar blir det. Det är midsommar i helgen by the way! Vad ska ni göra? Själv ska jag jobba!

Allt verkar se ljust ut just nu kan verkligen inte klaga. Dock har jag inga grudge mot någon, hatar aldrig! Det ordet är för starkt men har helt enkelt bara klippt bort allt negativt runt om kring mig.

Ska sova strax jobb imorgon.
Ciao haterz and Big love to the real people out there!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback