Hemma nu efter jobbet

Jobbat idag började kl sju imorse och nu är jag hemma lagom då för solen att bestämma sig att sticka fram. Känns så skönt att jobba trodde jag inte skulle gilla jobba så här mycket men det gör jag tydligen. Det är jätte skönt att kunna vakna tidigt på morgonen och ha rutiner. Sedan har jag även fått beröm på jobbet *glad* =D .

Bilder kommer senare ikväll! Så håll utkik!

Nu ska jag fixa i ordning mig för ska ut med min syster till några av hennes vänner :)


Pusss Ciao Glad midsommar till er alla där ute!!

hehe


Kommentarer
Postat av: Frida

ja för fan! Du har ju mig :o)



Klart det blir kul då ;)

Postat av: arpine

Aaa verkligen gumman! Alltid kul med frida =D Dööhhh!!!

2009-06-25 @ 01:52:52
URL: http://arpines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback