Michael Jacksons Minnescermoni

Hejj bloggen och alla söta läsare!!

Idag visade dom på tv4 MJ's minnes cermoni och den var helt fantastisk och fin!! Jag har gråtit så mycket idag alla hade så fina tal som de sa om honom. Fast dom 3 bästa var hans bror Marlon's tal och hans dotter Paris och Brooke Shields tal! Under hela sändningen var mina ögon så fyllda med tårar och jag grät så att det kändes som att jag inte hade några tårar kvar. MJ Jag älskar dig precis som så många ute i världen. Vi som är dina FANS kommer aldrig att glömma dig. Jag har så många barndoms minnen till din musik och dina låtar har ALLTID gjort mig glad. Kan inte fatta och vill inte fatta att the king of pop lämnat oss så tidigt. I guess this is it som du sa! MÅ DU VILA I FRID, MINA TANKAR GÅR UT TILL FAMILJ OCH VÄNNER OCH TILL ALLA FANSEN! En del av min barndom försvann nu när du försvann! Din musik är tidlös!  Jag älskar dig verkligen! Gud kommer ta hand om dig och allt har sin mening och jag tror Gud behövde sin ängel hos sig!


Dottern Paris

Brorsan Marlon


Brooke Shields

Kommentarer
Postat av: Tara

Fy vad det här är hemskt :( har varit nere hela dan och bara gråtit och gråtit, det e sant som du säger att delar från sin barndom och uppväxt har försvunnit när MJ gick bort. Vila i frid king of pop :( Älskar dig

2009-07-08 @ 01:55:09
Postat av: arpine

Aaa älskliing jag vet att du älskar han! Men MÅ GUD VARA MED HAN VARJE DAG! BIG LOVE MJ!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback