Oh No . .

Yeesss I did it again!! Sov bort hela dagen =/ ÅNGEST!

Jag vet att jag har en massa ärenden att ta igen men har bara varit så seg och trött sen jag kom hem till Göteborg. Känner ni också så ibland? Att ni vet att ni måste ta i tag i en massa saker fast ni alltid lyckad skjuta upp det!? Jag hamnar i sådana perioder ibland..men nej nu fan är det dags att ta mig själv i kragen och säga det är nog!

Satt och tänkte igår kväll på en massa saker bland annat på att det finns så många personer som inte är på äns nivå. Hade de varit det så hade dom förståt och haft sympati när det gäller ett och annat. Det visar sig alltid i längden också. Pratade med Tara den Underbara igår och hon anländer hit till Göteborg om två veckor, hennes pappa ska hjälpa henne med flytten. Känns skönt att frugan kommer nu ;)

För övrigt så står maten i ugnen och jag väntar på att den ska bli klar. *Mums*

Senare ikväll ska jag träffa en kompis på en fika nere på stan. Hon flyttar till Örebro imorgon för att hon har kommit in på socionom linjen! *Grattis by the way honey*  Så vi ska sitta och umgås bara sen åker hon imorgon.
Men hon kommer hälsa på i Göteborg och då åker jag även till Örebro  för att hälsa på henne...

försovit mig

För övrigt så ska jag nog bara ta det lungt sen så gäller det för lilla mig att verkligen vakna i tid imorgon!

Hade bra allihopa Pusss// Arpine :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback