Göteborg om en vecka!

Fjärde dagen på det nya året och jag ligger här i sängen helt sliten och trött! Jag ska äta mat snart känner lukten ifrån köket och magen min kurrar... Det är söndag alltså så ska jag bara vara hemma hela dagen och ta det lungt. Åker hem till Göteborg om en vecka så det ska bli skönt men samtidigt tråkigt för jag kommer sakna alla här hemma i Uppsala.

Hemma i Gbg finns det mycket ärenden som ska utredas stress stress och ännu mera stress! Men jag ska planera och struktuera allt så man får någon ordning och reda... Ska nog hem och städa lite i lägenheten också, jag lämnade faktiskt den rätt så ren men det har nog dammat där så bäst att städa =)
Just nu är det den här jävla kylan som stör mig och vädret kan det bli kallare? a det kan det! Jag vill ha sommar och värme på heltid och slippa det här kalla vädret!

Aja nu ska jag springa till köket och äta mat är så himla hungrig!!
Ciao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback