Då ska man bila tydligen!

Aha då blir det ingen boka biljett till Göteborg utan jag ska bila dit med två kompisar ifrån Uppsala som också bor där haha visste inte äns att de bodde där det är mina barndoms kompisar fast de är mycket äldre än mig. Så vi ska bila hem i alla fall. Nu ska jag vara helt ärlig jag vill inte tebax till Göteborg! Inte än i alla fall, jag har så roligt här och trivs så jävla bra här hemma. Men samtidigt så vet jag att efter ett tag till så kommer jag bar bli less igen på Uppsala och vilja dra!

På Söndag ger man sig av! Baby har tjatat nu på mig och vi ska träffas på söndag, han kunde tydligen inte vänta en dag äns. Det ska bli kul att ba ta dig på kinderna och kolla in i dina ljusa ögon och bara ge dig en fet puss haha.. Jag har en överaskning även till baby men vad tänker jag inte skriva här på bloggen men baby trust me! jag vet att du uppskattar ;) 

Hmm en sak till nu ska jag vara ärlig när det gäller baby! Han kan vara så underbar ibland eller han är verkligen det helatiden, inte ett ont ord ifrån hans käft har jag hört! Men jag funderar ändå på att kanske "dumpa" honom. Det kanske låter själviskt av mig hur kan jag bara strunta i någon jag tycker om och som får mig att skratta och gör mig på bra humör? Svaret är INGET FÖRVÅNAR MIG LÄNGRE! Man tycker om någon den visar sig vara en fitta är man starkt så står man vid sin tjejs sida no matter what! Men att så lätt bara kunna kasta något och förstöra en person, det där blows my mind! Sen att killar så lätt snackar massa bullshit bara för att få punäänii det får mig verkligen att GAP SKRATT! Vilket skämt!!! Killar är de mest desperata som finns! Tror verkligen killar att tjejer tycker om lätta killar? Vi gillar också kunna jaga! Så tro inte det är bara killar som tänker så utan det är ömsesidigt!  Men i alla fall jag orkar inte gå igenom massa love problems nu när nya året har startat! Det är det sista jag behöver! Så tror tyvärr jag ska avsluta allt =/ synd men för en gångs skull så vill jag kunna tänka på mig och mina needs! Att jobba, att plugga, att sköta mitt!!

Ska bli jobbigt att berätta för han att jag kanske inte vill fortsätta men måste vara ärlig. I need a break from all this drama! Jag vet att innerst inne kommer jag aldrig hel hjärtat kunna öppna mitt hjärta för någon igen. Har lagt upp en mur! Säger bara Lycka till om du vill försöka komma in i muren! Jag är inte samma tjej som jag var för ett år sen! Jag har mognat, jag har lärt mig av mina misstag! Jag är starkare än någonsin! ( jag vet det där lät patetisk ) Men det är sant! Har fortfarande mycket att lära... Can nobody hold me down!!

Allt som hände 2008 vill jag bara släppa och glömma och aldrig mer kolla tillbaka! Men det ända jag ska spara där ifrån är dom få fina minnerna jag har! Vi kommer i alla fall alltid ha Sommaren 2008!

Snart är vi Sambos! Jag och frugan !
me and my honey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback