Livet Rullar!

Ska börja plugga i mars yaay!! Sen så är det några jobb som är på gång just nu som jag hoppas på. Jag har den senaste tiden varit mycket med en gammal kompis till mig ifrån högstadiet som heter Erica min one and only swedii <3 Haha jag kan lova att vi har haft tider, när jag såg på gammla foton från när vi var 13 år så börja jag asgarva helt enkelt... Vi hade jätte mysigt igår kväll vi hade lagat mat köpt snack sen hyrt film.
Sen har vi självklart suttit och babblat en massa också! Sen så var jag med en annan kompis tidigare i veckan alltid när vi planerar att ses så blir det inte av men nu blev det av! Kära Elli ÄNTLIGEN ;) Vi ska börja studera tillsammans i höst YAAYY!! 

Är sämst på att uppdatera bloggen här. Men tänkte lägga upp lite bilder, jag har färgart håret brunt nu så är äntligen Brunett!!


Kommentarer
Postat av: Elodiiie

Har du bytt nummer eller?

Har en hel del att snacka med dig om

// lollo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback