SÄMST JAG VET!!

Jag vet, jag vet sämst på att uppdatera bloggen. Den har sovit i 5 veckor typ. Har haft så galet mycket för mig. Så frågan är väl vad fan är det jag gjort?  Ska helt enkelt sammanfatta sommaren 2009!

* Min älskade bror tog studenten! Vi frirade han ordentligt!

* Jag började jobba! Har jobbat sönder mig i Sommar!

* Solat och varit med vännerna

* Umgåtts mycket med familjen

* Varit i Göteborg! Vilket var underbart!

* Börjat skolan

* Och idag mina damer och herrar så bokade jag en flyg biljett till i vinter! whooohoo!!

* Var i sthlm Med Jamalii och chilla i Östermalm ! *jätte trevligt* Saknar sara =/ ses i vinter!

Hmmm vet inte riktigt det är väl allt jag kan komma på nu! undrar ni så fråga.

Pusss!!! Ciao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback