GODAFTON KÄRA BLOGGEN!!

... det har hänt mycket sen Tara åkte hem. Har inte haft tid och blogga här på bloggen. Men i alla fall När Tara var här var det DUNDER!!! Vi hade jätte kul och allt. Jag boka en sista minuten till Uppsala och var där i 4dagar och hade skit kul. Har verkligen Saknat familjen och mina vänner. Festa med kompisarna och umgåtts med familjen. Och nu här i Göteborg har det bara varit en massa Drama vart man än vänder sig om så finns det "problem". Har lärt känna en "kompis" här som jag fick dåliga vibbar av i början men tänkte skitsamma jag ger henne  en chans. Och hon har ljuget om att hon träffat en viss person osv. Hon rabbla upp en massa lögner. Och jag fick bekräftat att hon ljög och hon hade min jacka och jag ville ha den så jag skulle hämta den och konfrontera henne. Men hon gjorde det hela svårare genom att säga "träffa han igen". Då blev jag bara förvirrad och tänkte VAAA?? Så jag gjorde det som känndes naturligt jag gick hem och ringde och fråga och fick det bekräftat till 110% att den här KOZZEN Ljög!! Tack att du bekräfta det för mig. Jag vet att det e helt över mellan oss :/ men ville ialla fall inte ha en falsk människa runt omkring mig. Och nu ska jag i alla fall bryta ALL kontakt med den här patetiska människan. Jag fattar inte vad ville du få ut utav det här?? Såra mig? Göra mig arg? Få mig tveka på en viss människa?? Jag kommer aldrig att förstå mig på sånna parasiter som dig!!! Dra åt helvete och fyfan för dig att du är så MOBBAD! Aja ska bli skönt att bli av med dig jävla psykopat...

Ska sova nu.. Ciao alla sötisar =)
och fuck alla falska SVIN där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback