Snart bye bye Uppsala!

Det var ett bra tag  sen jag blogga är så dålig på det. Starta den här bloggen för ca: 2 år sen, men är inte så aktiv att blogga. Jag har inte alltid så mycket att dela med mig av.
Nu är det i alla fall inte långt kvar tills jag ska flytta och jag ser fram emot det och samtidigt  är jag nervös och jag vet att jag kommer ha en stor hemlängtan. Inte till alla störda här utan kommer sakna familjen som fan och mina få vänner som sitter nära hjärtat. Speciellt en av mina vänner Caroline du har verkligen visat vad vänskap betyder,du har funnits där i vått och torrt och det är jag väldigt tacksam över. När man är med dig så finns det inget drama runt om en. Alla borde ha en vän som dig. Nu är Caroline i Oslo och jobbar och hon kommer tillbaka till min student. Sen åker hon tillbaka igen.
Att jag ska bo ensam har jag alltid velat men utan mami och papi? Det kommer vara svårt men måste lära mig att ta eget ansvar på allvar den här gången och det känns skönt faktiskt, det är en utmaning för mig.
Jag vet att jag en dag kommer komma tillbaks till Uppsala eller om jag stor trivs i den nya staden och bestämmer för att stanna.
För hur mycket en jag ogillar Uppsala så är det ändå mitt hem. Men jag känner att jag måste bort ett tag och fokusera på mig själv för en gångs skull.
Hade inte så mycket mer att skriva ner just nu det var nog allt jag hade på hjärtat för nu.

// Armeniii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback