Haurunge dag!

Idag oh my vart ska jag börja. Min grupp på filmkunskapen skulle filma våran film idag med alla scener. Vi har bara stressat hela dagen, springa hit springa dit hämta kamera hämta stativ och hela köret.
Vi alla har försökt hålla oss lugna men istället blir det tjaffs i mellan men det löste sig.
Ena fick spy attack jag fick mag ont och alla blev idag minst en gång gråtfärdiga.
STRESS var dagen i en enda beskrivning. När det börja gå lite bra med filmningen så dör batteriet.
Kan dagen bli mer KAOS?! A det kan den vi är inte ens klara med filmen och film festivalen är imorgon kl: 17.00.
Så vi alla ska  upp tidigt och träffas 8.30 utan för skolan. Haha hoppas verkligen Pelle och Mattias sätter Godkänt på oss. Det har verkligen varit en haurunge dag idag.
Känner mig helt sliten och trött har inte ätit bara fnyat idag så mammas mat kommer att sitta fint.
Oh god måste betala min hyra idag sista dagen FAN! Det var allt för nu trött trött trött TRÖTT!

Pusssssss

Kommentarer
Postat av: Argisht

Omg pay the rent bitch jag har sagt till dig! =D

2008-05-26 @ 19:55:48
Postat av: Arpine

Hahaha det är fixat nu =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback