Dom Gröna Insekterna Attackera!

Kommer aldrig glömma idag 21 maj 2008! Jag har inte skrattat så här mycket på länge.
Efter skolan skulle Jag, Tara och Gona gå till stan. Hela vägen till stan var det fullt av gröna flugor i hela Uppsala
utan skitsnack. Det var fullt av gröna äckliga och vidriga flugor.
Jag får panik när tjejerna säger du har fullt på jackan och huvudet, jag får panik och bara står och skriker  sedan märker tjejerna att dom har attackerat dem också.
Så Tara och jag står och skriker då passar lilla Gona på att filma oss med mobilen och börjar garva.
När vi gått en bit till börjar vi alla svära, skrika och skratta samtidigt.
Sen stannar Gona upp och skriker jag har fått en i ögat. Så jag försöker hjälpa henne ta ut den och det gör Tara också. Sen när den kom ut och Tara vänder sig om kommer en fet grön fluga in i hennes öga.
Då börjar jag as garva för jag trodde hon skoja, hon tog ju nyss ut Gonas lilla fluga i ögat.
Så då börjar vi alla As garva och Taras smink var helt förstört, så vi gick in i en port och frächa upp oss och sen tog en ciggarett och vandrade vidare mot stan.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha en fortsatt bra kväll. :)

Postat av: Gona

Hahhaha din fis erkänn fyfan va roligt...

2008-05-25 @ 21:42:11
URL: http://gonii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback