Dagen efter Alla Hjärtans Dag!

Fredag dagen efter alla hjärtans dag!

Jag har verkligen haft en skit seg dag idag. Vakna kl 10 orka inte dra till
skolan det e sportlov nu thank god. Bara segat framför datorn och kollat
på Våra Bästa År haha jag vet att många tycker den serien är dryg men
I love it har följt det så länge min absoulta favorit är Sami Brady :D
Bortsätt från det så har jag suttit inne på nattstad typ hela dagen och lyssnat
på musik. Kom på att jag hade en blogg idag jag hade skrivit ett inlägg
tidigare för över ett år sen hehe... Satt och tänkte mkt på alla hjärtans dag
som var igår fyfan vilken onödig dag som att folks pojkvänner och
flickvänner inte redan vet hur mkt deras partner bryr sig, Nej man måste
ju ha ett speciellt datum på året oxå som visar det haha.. det e min åsikt helt
löjlig "tradition"

Det var soligt imorse by the way när jag vakna sen snö storm senare i eftermidag
knaaasss alltsåå.. Tur för  Tvn hemma ;) vad skulle man göra utan den hehe...
Ska kolla på dutch giggalo idag på kanal 3 kanske skrattar lite då!

Aja har inte så mkt mer på hjärtat att skriva ner!

"Tomorrows Another Day" - Collie Buddz :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback