Yff orka !!

Ca: 14 timmar kvar tills tåget åker hem mot uppsala! Ska bli så jävla skönt alltså! Jag är för rastlös och har lingon vecka så är inte på det bästa humöret just nu heller!  Vill bara hem och krama mamii och papii sen träffa alla dom jag har saknat! 09.42 ger jag mig av då da! Ska ladda min mp3 och mobil batteriet och börja packa har inte gjort det än. Så måste styra upp det så fort jag kan.

I alla fall är hemma i uppsala ca: 14.00 ska hem direkt och äta mammas efterlängtade mat sen ta det lungt bara. Sen senare på kvällen ska jag och kompisarna fira Daniels födelsedag. Det ska bli as roligt!! Nu har jag kommit ut ur duschen och barzan duschar nu vi ska fixa oss sen blir det ner på stan men om det blir utgång eller bara en fika vet vi inte än. Lär packa sen när jag kommer hem. Sen ville vi inte sova för vi tänkte komma hem fixa med packningen sen åka till centralen och sova på tåget!! Åhhh kan inte fatta hur glad jag är just nu har haft fetaste hemlängtan!!!

Ajaa ska fixa mig nu ciao och pusss!! ;)

haha trött på bilden

Kommentarer
Postat av: Siima

Vacker! Vacker! Vacker!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback