Så glad att jag kom in!

Jag kom in på ALLA mina kurser som jag sökt till, plugget börjar på måndag och jag ska sattsa sten hårt. För en vacker dag ska man ju försörja sin familj HAHAHA ;). Tänka mig vara the lady of the house varför inte? Ringde min pappa också min underbara far, herregud vad skulle jag göra utan dig(min luft). Han blev så glad att jag kom in och gav mig jätte goda råd och peppa mig till 100% Jag kanske inte blir en akademiker men fan i mig så ska jag bli något bra i detta samhälle. Aldrig någon jävla hemma fru. Visst det är kul att göra hemma sysslor också men kolla på min mamma hon göra båda två jobbar och sköter hemmet. Ser upp till dig Mami <3. Just nu käkar jag och bloggar samtidigt, ska ner till Shell och köpa fny sen hem fnya lite sen borsta tänderna och krypa ner i sängen och sova. Är trött i kropp och själ mmmhhhhh sova zZzZz....


Ciao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback