My Birthday . .

. . . började me att jag väcktes av att jag hörde att någon/några knacka på min dörr och sa får vi komma in.
Det va Andreas och Cissi som hade En present och ett kort och en Birthday cake till mig.
Blev chockad när dom stog där och ba: GRATTIS PÅ 20 års dagen!! jag blev lite tår ögd för att jag förvänta mig att någon annan skulle stå där...
men blev i alla fall glad det är tanken som räknas och det var jätte gulligt jag förvänta mig absolut inte det.

Mera Mamma och Pappa har ringt och Shima. Fått en massa Grattis sms och inlägg på facebook av mina vänner i Uppsala.. Gulligt av er att ni tänker på mig hihihi....


Ska fixa upp mig lite snart är helt Sliten fyller trots allt 20år och det gör man inte varje dag..
Sen får vi se vart dagen tar mig...


Pusss Saknar er där hemma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback