Klockan är efter 12 . .

... men jag föddes 07.30 på morgonen så det är några timmar kvar tills jag verkligen är 20år..
Men aja vem bryr sig om sånt? är det bara jag som tänker så ibland?

Vad som händer efter jag sovit och vaknat har jag ingen aning om faktiskt. Har inga planer just nu.
Hoppas jag har kul det lär jag få vänta och se hur dagen blir då da...

En sak till FUCK ALLA! ALLA är falska och utnyttjar bara andra människor. Ibland undrar jag hur länge jag
ska låta andra trampa på mitt hjärta. Vad tror ni om mig? Seriöst!? Låt mig bara vara vet inte hur länge mer
jag orkar med allt skit runt om. När jag äntligen trodde det var bra så var allt bara en lögn.
Joo juste fick det uppslängt i mitt ansikte...
Orka leka med någons känslor Orka vara känslokall Orka inte ha respekt Orka Orka Orka hur länge
ska jag orka med sådana människor runt omkring mig....

Palla! Jag vill inte... kan inte och orkar inte längre på allvar ....

// Arpine - Jag tänker alltså finns jag . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback